ଏହା ବି ଜାଣିଛି ଯେ ମୋ ପରିଶ୍ରମର ମୂଲ୍ୟ ଅଛି ନିର୍ଧାରିତ ଓ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ମାତ୍ର କେବେ ଦାବି କରିନି କା... ଏହା ବି ଜାଣିଛି ଯେ ମୋ ପରିଶ୍ରମର ମୂଲ୍ୟ ଅଛି ନିର୍ଧାରିତ ଓ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ମାତ୍ର କ...
ଉଚିତ ସମୟ ଆସି ଅଛି ଏବେ ବୁଝନ୍ତୁ ବିଶ୍ୱର ଦେଶ, ଏକତ୍ରିତ ହୋଇ ବିନାଶ କରନ୍ତୁ ଚିନ୍ତା ମୁକ୍ତ ହେଉ ଦେଶ।୬। ଉଚିତ ସମୟ ଆସି ଅଛି ଏବେ ବୁଝନ୍ତୁ ବିଶ୍ୱର ଦେଶ, ଏକତ୍ରିତ ହୋଇ ବିନାଶ କରନ୍ତୁ ଚିନ୍ତ...
ଶଶାଙ୍କ ଶଶାଙ୍କ
ଜୀବନ ଜୀବନ
ସାଧାରଣତନ୍ତ୍ର ଦିବସ ସାଧାରଣତନ୍ତ୍ର ଦିବସ